Mijn Miracle Morning tot nu toe en update Level 10!

Het is vandaag 25 april en sinds iets meer dan 1 maand pas ik de Miracle Morning toe als mijn nieuwe ochtend routine. Hierover wil ik je in deze blog meer vertellen, ten minste wat mijn ervaring is. Ook wil ik je een update geven hoe het met mijn level 10 gaat.

Mijn ervaring met The Miracle Morning

Een paar weken geleden kwam ik bij een vriendin die ik al een tijdje niet meer gezien en gesproken had en stond verbaasd over de positieve verandering die ik zag. Ze straalde en zag er enorm krachtig uit. Toen ik ernaar vroeg, wat ze gedaan had vertelde ze over de Miracle Morning van Hal Elrod. Ik had hier nog nooit van gehoord maar wilde dit, gezien haar resultaat, heel graag gaan proberen. Ik ben online gaan zoeken, dat is niet zo moeilijk want als je zoekt op The Miracle Morning kun je er niet omheen.Om het je makkelijk te maken heb ik een link toegevoegd.  Link naar The Miracle Morning website

 

 

Op deze site vind je al behoorlijk veel informatie om ermee aan de slag te kunnen. Het boek heb ik op dit moment dus ook nog niet gelezen.

 

Mijn ochtend routine heb ik op de volgende manieren aangepast:

  • ik ga na het wakker worden niet meteen naar beneden en ga ook niet meteen online, dit geeft mijn veel meer rust om wakker te worden
  • in mijn massageruimte heb ik de rust en ruimte om mijn eigen ding te doe. Daar voer ik mijn Miracle Morning routine uit
  • 5 tot 10 minuten mediteren met een timer, ik gebruik hiervoor de app Calm
  • 10 minuten schrijven in mijn dagboek, dit vind ik enorm uitdagend omdat ik mezelf altijd heb wijsgemaakt dat ik niet de persoon ben om een dagboek bij te houden
  • vervolgens 10 minuten affirmaties lezen en daarover visualiseren
  • 10 minuten (of zo veel als nodig is) oefeningen doen, nu maak ik gebruik van de meridiaan strekkingen en doe nog wat oefeningen om mijn basis (buik/rug gebied) sterk te houden
  • naar beneden om rustig te ontbijten en nog kort, ook ongeveer 10 minuten, te lezen

Dan ben ik klaar om de dag te starten en gaat mijn telefoon van de vliegtuigstand af. Dan post ik mijn eerst berichtje op instagram.

Omdat ik mezelf inmiddels erg goed ken wist ik van te voren al dat deze nieuwe routine met vallen en opstaan zou gaan. Dagen waarin ik mezelf niet kan motiveren om dit te doen, of dagen waarop ik halverwege afhaak. En dan natuurlijk van allerhande varianten hierop.

Maar nu is het een redelijke gewoonte voor me geworden om dit zo te doen. Het geeft mijn dag een positieve rustige start. Op deze manier ben ik klaar voor alles wat er die dag op mijn pad zal gaan komen.

Update mijn Level 10

Ook ben ik nog bezig met mijn level 10. Volgende week donderdag 3 mei sluit ik samen met mijn coach Bianca mijn level 10 af. En ik weet al dat mijn resultaat positief is. Ik ben nu al trots op wat ik bereikt heb. Mijn gewicht is omlaag, mijn vet percentage ook en ik heb er tot nu toe 1 kg spieren bij gegeten en bewogen. Zelf zie ik het resultaat erg goed rond mijn buik. Sinds een tijdje train ik met mijn man ook weer bij een loopgroep wat heerlijk is om te doen. Vaste prik op dinsdagavond en zaterdagochtend om te gaan hardlopen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

vier + 12 =